16 Aralık 2020 Çarşamba

DİZİ KÖŞESİ

ı am the one who knoks


BREAKİNG BAD



Breaking Bad başlarken çok çekildiğim asla ilerletemem dediğim ama ilk bölümden son bölüme kadar beni içine çeken ki baştan sona kadar bozmadan ilerleyen nadir işlerden müthiş yazılmış, oynanmış, çekilmiş bir iş gerçekten yabancılar bu işi biliyorlar bu kadar bölüm ve 5-6 sezonlarda oluşan işler olsalar bile izlerken sıkılmadan devam ettirebiliyorsunuz işleniş ve konu itibariyle de izleyiciyi salak yerine koymadan gerçekten kaliteli yapımlar çıkarıyor valla öncelikle bunu belirteyim dedim tabii biz de yapıyoruz bir şeyler mesela önceki yazdığım bloglarda iki tanesine Bir Başkadır adlı diziden yer verdim bu da bizim yaptığımız nadir güzel işlerden ;) Neyse konumuz neydi ben ne diyorum şimdi diziye geleyim tekrardan konu bir kimya öğretmeni olan Walter White ve onun eskiden öğrencisi olan Jesse Pinkman ile tekrardan kesişmesiyle beraber girdikleri tehlikeli ve yasak olan bir süreci konu oluyor bu iki karakter tam anlamıyla dost olup devam etmeseler de benim için en iyi ikililer.Dizi konu olarak aslında çok da düşünmesi zor bir senaryo değil kanser hastası bir adam ve öleceğini düşündüğü için ailesinin yalnız kalacakları ve hayatlarını güzel bir şekilde sürdürmeleri için yeterli bir maddi bir imkanları birikimleri olamadığı için yasak bir işe bulaşması ile başlıyor tabii Jesse ile beraber bunu yaparken kimya bilgisini kullanarak en kaliteli ürünleri çıkardığı için aslında bu süreçte iyi para kazanıyor ama yaşadıkları, gördükleri, yaptıkları değişen karakteri ve düşünceleri hayatını hiç de iyi etkilemiyor :/

 







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DİZİ KÖŞESİ

CENTRAL PARK     WHEN THEY SEE US   When They See Us dizi Central Park'da zamanında meydana gelen bir kadın saldırısı üzerine ...