6 Ocak 2021 Çarşamba

DİZİ KÖŞESİ

CENTRAL PARK

 

 

WHEN THEY SEE US

 


When They See Us dizi Central Park'da zamanında meydana gelen bir kadın saldırısı üzerine kurgulanmış 5 gencin hayatını konu alan dram türünde bir mini dizi şeklindeki gerçek hayat hikayesi. Yani izlerken hangi birine üzüleceğimi şaşırmıştım kayıp giden seneleri mu dersin yaşadıkları onca acı mı dersin ailelerinin çaresizliği mi dersin gerçek bir dramdı tam olarak yapmadıkları bir suçun bedelini yıllarca ödemeleri ve gördükleri muamele ki sadece renklerinden kaynaklı zamanında ne çeşit adaletsizlikler varmış diyip bir ahh çekiyorsunuz ister istemez izlerken ki hala bile bu durum böyle maalesef çocuk yaşta bu yük bu damgalama çok fazla ve çok yıpratıcı olsa gerek ben izlerken çok üzüldüm ve etkilendim olay kurgusu çok iyi işlenmişti çok güzel çok gerçekçi anlatılmıştı hikaye sanki olanları bir belgesel olarak izliyor gibi oldum açıkçası çocuk oyuncular çok başarılıydı kast çok iyiydi çocukluk ve gençlik halleri sanki aynı kişiler büyümüş de oynuyor gibilerdi aslında gerçekmişcesine hissettirmesinin asıl sebebi de buydu sanırım.Ben eğer bu tip mini dizi ve gerçek bir hikaye izlemek isterseniz kesinlikle oturup izleyin çok üzülüp tekrar bir olup biteni sorgulayacaksınız belki ama en sonunda yüzünüzde bir tebessüm ve dolu dolu gözlerle bitireceğinize eminim izlediğim en güzel final dokunuşu olabilir bu da az da olsa size ohh dedirtecekdir diye düşünüyorum umarım keyif alırsınız izlerken hepinize şimdiden iyi seyirler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DİZİ KÖŞESİ

CENTRAL PARK     WHEN THEY SEE US   When They See Us dizi Central Park'da zamanında meydana gelen bir kadın saldırısı üzerine ...