6 Aralık 2020 Pazar

DİZİ KÖŞESİ

KARAKTER 

 

BİR BAŞKADIR


Bir önceki bloğumda Meryemi çok sevdiğimden bahsetmiştim gerçekten Öykü Kareyel tarafından hem çok iyi oynanmış hem de gerçek hissiyatı veren bir karakter. Abisi ile olan diyalogları biraz da kendi abim ile olan ilişkime benzettim onunla genelde aynı sebeplerden kavgaya tutuşuruz ama ben onun kadar sakin kalamıyorum tabii.İşte beni en çok etkileyen de bu gerçeklik içimizden birileri olmalarıydı zaten Meryem gündeliğe giden muhafazakâr bir ailede yaşayan bir kız çalıştığı yerde birkaç kez nedensizce bayılmalarından dolayı çevresi tarafından psikiyatriste yönlendiriliyor aslında bunun için de ilk önce mahallede yaşayan hocasına da danışıyor ama bu hoca yani başta izlerken düşündüğümün aksine çok da dini bilgilerini akla ve mantığa uygun bir şekilde insanlara iyi bir şekilde aktaran bir hoca onun da onayıyla psikiyatri kliniğine gidiyor bunun dışında işlenen genel hikayede Meryem'in gitti psikaytristin önyargıları,aile yaşantısı,fikirleri ve bunun getirdiği tavır ve düşüncelerden kaynaklı bir aydınlanması var ki doktorun hayatı çok şık rastlanılan cinsten.Meryemin abisi ve eşi Huriye beni çok etkileyen kişilerden çocukken yaşadıkları ve hiç geçmeyen acısının onda yarattığı psikolojik bir baskı sonrasında gerçekleşen bir yüzleşme ile huzura kavuşması, mahalledeki hocanın kişi Hayrünnisa'nın farklı yönelimleri ve bunun ele alınış biçimi hepsi çok güzel ve hayattan kesitler olduğu için seyir zevki çok yüksek bir işti ben çok beğendim izlemek isteyenlere tavsiye niteliğinde olsun kesinlikle izlemenizi öneririm :)





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DİZİ KÖŞESİ

CENTRAL PARK     WHEN THEY SEE US   When They See Us dizi Central Park'da zamanında meydana gelen bir kadın saldırısı üzerine ...