5 Ocak 2021 Salı

DİZİ KÖŞESİ

 SHELBY BROTHERS



PEAKY BLİNDERS
 

 

Peaky Blinders maalesef 3.sezon 2.bölümünden sonra devam etmediğim(söylerdim sebebini ama spoiler olur🤫)ama kesinlikle tekrar başlayıp bitireceğim müthiş bir iş.Aslinda sanırım ben dönem temalı dizi ve filmleri çok sevdiğimden bu kadar güzel gelip bana izlerken zevk veriyor da olabilirler artık onu bilemiyorum ama izleyip de çok kötü bulacak olan da asla olmaz diye düşünüyorum çünkü benim dönem işi hayranlığım dışında da çok güzel zaten bir Thomas Shelby hayranıyım bir oyuncu bir karakteri bu kadar güzel üstüne giyebilir anca oyunculuğu ayrı oynadığı karakter ayrı bir olay zaten başladığımda bu kadar hevesle gideceğimi düşünmemiştim ama çok çabuk  izleyip bıraktığım kısma geldim ve çok beğendim.Karekter aslında Shelby ailesinin lideri ve zaten dizi onun etrafında şekilleniyor zeki ve soğuk aslında dümdüz bir tavrı var herkese ama ailesine ve atlarına çok düşkün maalesef karakter olarak çok acı çekti zavallım adam çile çekmeye gelmiş gibi ama elbet bir gün güneş doğacak neyse artık ben çok keyif alarak izledim eminim birçoğunuz da izlerken çok keyif alacaksınız hatta ezbere bileceğiniz repkiler,mimikler bile olacaktır benim gibi zaten keyif almamak ve beğenmemek pek mümkün olmuyor dizide kesinlikle tommyciyim zaten ama ekstra Arthur da çok sevdiğim ve keyif aldığım biri izlerken bir de Polly hala var çok iyi oyuncu o da özellikle giyinişi,hali tavrı mükemmel.Giyiniş deyince dizinin bir diğer güzel yanı da o kostümler o kadar güzel ki insanın o dönemde yaşayası geliyor ne kadar doğru tabii böyle güzel oldukları ama ekrandaki haliyle kesinlikle görsel bir şölen yaşatıyor bana genel olarak her şeyini ve aslında çoğu karakterini de seviyorum en kısa sürede de bitiricem umarım :)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DİZİ KÖŞESİ

CENTRAL PARK     WHEN THEY SEE US   When They See Us dizi Central Park'da zamanında meydana gelen bir kadın saldırısı üzerine ...